RE: Ovládání Power Kinetics 8000 SERIES UPS

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Březen 22 11:22:45 CET 2005

Kamil Krejča <mailto:k.krejca.konference na brno.elcom.cz> wrote:
> specifikaci, protože ty mnou použité UPS od PowerKinetics neznaly
> odpověď na UPS Information Command, takže se nechtěly detekovat jako
> Megatec pozitivní. Těch "podivností" ve specifikaci bylo ovšem víc...
> Protože také na serverech nemám X a tudíž jsem nebyl spokojen s jejich
> avizovanou podporou Linuxu, tak se mi podařilo vydyndat ten
> protokol od
> českého zastoupení s tím, že jej nebudu dále šířit, bohužel
> než dorazil,
> tak jsem na něj přišel s pomocí Google a testováním z terminálu sám. A

	Bohužel ani openupsmart ani nut se nechyta (oboji zřejmě funguje
přes ten MiniCOL a tedy řada 9000, 8000 je zřejmě jiná nebo je jinak
originální kabel), nut jsem zkoušel i na generický driver a všechny možné
typy zapojení - ani v jednom případě jsem se nedostal dál jak korektně
zdetekovat OnLine (ta zmíněná 9001 v tu chvíli hlásí totální kravinu<g>), už
i PowerFail není schopno dobře poznat...

	openupsmart se tváří, že je všechno OK, ale ten radší nekomunikuje
vůbec...:-)

	Je to škoda, protože jsou to zajímavá řešení a v porovnání s APC i
podstatně levnější...