OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 17:50:40 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 05:24:45PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> No, zni to v tehle konferenci sice zajimave, ale spis jako narcismus.
:-)

> Zadat sveho zakaznika, aby mi poslal data v jinem formatu je opravdu
> uchylnost
Preco?

> a slovo "profesionalita" mu jiste neslusi.
Neprekrucaj moje slova. Aky format 2 komunikujuce strany pouzivaju je ich
interna vec. Neprofesionalne je ked si jeden z nich klepka na hlavu lebo ten
druhy nechce vysolit peniaze za dementny software.

> A neslusi to ani uciteli pred zaky.
Takze keby ucitel povedal, ze chce len MSoffice format a nijaky iny, tak je to
dobre alebo zle?

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         2B OR (NOT 2B) That is the question. The answer is FF.