OT: Distribuce na server

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Březen 30 10:20:27 CEST 2005

Dobry den,

    nerad bych vyvolal flame, ale rad bych se zeptal a nemam po ruce
dostatek lidi, od kterych bych ziskal nazor.

    Nemuzu se rozhodnout pro distribuci na server. Ne proto, ze bych
nerozhodny, ale proste proto, ze si nejsem jist, ktera distribuce by
byla nejvhodnejsi.

    Mam tri favority:

Gentoo:
<======
- libi se mi balickovaci system a to, ze se vytvari ze zdrojaku
- ma hodne novy veci, ktere v linuxu jsou
- dobra dokumentace
- stale se rozsirujici komunita uzivatelu

CentOS:
<======
- po pravde nemam s RHEL zadne zkusenosti, akorat s nejakym Red Hatem a
pouzivam na nb Fedoru
- ale podle vseho ma take spoustu pekny vlastnosti
- nevim, jak je to s podporou, apod.

Ubuntu (Debian):
- stara laska nerezavi
- apt (best of all)
- celkove proste se mi moc libi, ale nevim, zda se do toho ubuntu
pustit, ale cekat na stable Debian (Sarge) tudy opravdu cesta nevede,
alespon ne pro me

    Pokud budete nekdo chtit prispejte prosim svym nazorem.

--ogee

PS: Na zachod si umi dojit sam, kdyby neco.

PS2: Mym favoritem je Ubuntu.