USB zvukovka Maya EX5

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Středa Březen 30 19:05:47 CEST 2005

Zdravim
Testoval nekdo z vas nejakou USB zvukovku? Vim ze si ji tady nekdo stavel, ale
chtel bych nejakou tu kvalitu. Moc velkou nabidku jsem nenasel, vlastne jsem
nasel (v ramci mych financnich moznosti) jen Audiotrak Maya EX5
(http://www.audiotrak.net/mayaex5.htm) a i tu budu nakonec objednavat v
hudebninach.
Proto bych rad vedel, ze to bude urcite fungovat v linuxu.
Sestricka tehle zvukovky Maya EX (ma misto jack 3.5 cinch konektory) ma ve
specifikacich napsano: "USB Spec Ver1.1, USB Audio Class Spec Ver1.1", takze
by to asi melo fungovat s nejakym standardnim ovladacem.
Jak je na tom alsa s podporou usb zvukovek? Asi neumim pouzivat google, moc
jsem toho o tehle konkretni zvukovce nenasel(jen jeden clovek psal ze mu
funguje v nejakem Mepis).
Co si o teto zvukovce myslite? Mam do toho jit? Doporucili byste mi nejakou
jinou?

predem diky
--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz