USB zvukovka Maya EX5

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Březen 30 19:51:00 CEST 2005

Dne st 30. března 2005 19:05 Jirka Němec napsal(a):

DD,

> Testoval nekdo z vas nejakou USB zvukovku?

Mám M-audio sonica a funguje.

Zkuste http://www.disk.cz nebo http://www.audiotek.cz

> Proto bych rad vedel, ze to bude urcite fungovat v linuxu.
> Sestricka tehle zvukovky Maya EX (ma misto jack 3.5 cinch konektory) ma ve
> specifikacich napsano: "USB Spec Ver1.1, USB Audio Class Spec Ver1.1",
> takze by to asi melo fungovat s nejakym standardnim ovladacem.

Jo, přesně tak. Pokud karta používá standardní protokol, bude fungovat s
ovladačem usbaudio, ale některé karty (třeba zrovna ta sonica) k tomu mohou
potřebovat ještě nahrát firmware, který je oživí.

> Co si o teto zvukovce myslite? Mam do toho jit? Doporucili byste mi nejakou
> jinou?

Na co a k čemu to přesně chcete ? USB na zvukovku obecně není moc šťastná
volba.

Ctirad