USB zvukovka Maya EX5

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Středa Březen 30 21:33:25 CEST 2005

Dne st 30. března 2005 19:51 Ctirad Fertr napsal(a):

> Na co a k čemu to přesně chcete ? USB na zvukovku obecně není moc šťastná
> volba.

Zatim chci kvalitni zvuk a casem aby to slo i na notebooku. Load snad tak moc
nestoupne.
Nejvetsi problem pci zvukovek je podle me v ruseni, ktere do nich jde z
pocitace, proto maji kvalitnejsi zvukovky d/a prevodniky venku. USB me moc
netesi, firewire bych bral spis, ale to jsem uz v jine cenove kategorii.

--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz