OT: NFS - zadost o nazor

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Sobota Květen 14 10:35:29 CEST 2005

>To posledni sem se uz zapomel zeptat.
>Jaky filesystem je pouzit a jaky je pocet tech adresyru a souboru a
>velikosti tech souboru a kolik celkem klientu na to ma zaroven pristup.

Exportovaných adresaru je 6. Filesystem "bublin", tedy těch loop device
souborů je  ext3.  Podle toho jak se to chovalo v pátek, se mi zdálo, že
na to má z viv i použitá síťová karta. S původní síťovkou od 3com to
zezačátku jelo OK, pak se to začalo zhoršovat. Poté se použila síťovka
od IBM a problémy , zdá se, ustoupily. Ale  problém je, že to 3com
síťovka jinde jede bez sebemenšího problému.... Prostě duchařina!

Klientů je dohromady 43. Do jednoho adresáře jich maximálně přistupuje
10, v 99% času ne současně. Nikdy současně k jednomu souboru. Souborů
jsou stovky.  Nikdy jich ale není  otevřeno víc, než 43 (každý  klient
jeden soubor). Soubory jsou v době, kdy jsou otevřeny zamčené.

Díky, IH