Rychly mail client alebo linux nie je pomaly

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Pátek Květen 20 14:31:48 CEST 2005

> Vsetky skusane webove maily boli na h****. Otvorenie maiboxu s rocnym archivom
> linux.cz vacsinou trvalo dlhsie ako timeout na beh skriptu (o spotrebovanej
> pamati pomlcim) a pochopitelne sa to dialo pri kazdom kliknuti na dalsiu spravu.
> Najdenie novych sprav v ca 15 folderoch trvalo tiez hrooozne dlho.

> No tak som si naprogramoval vlastny webmail. Este nie je hotovy ale uz vie
> hlavne veci co od neho pozadujem. Hlavnym sposobom optimalizacie bolo pouzitie
> mysql ako cache a nakoniec pouzitie FastCGI namiesto normalneho CGI. Teraz
> [...]

Pomaly nebol webmail ani mutt. Pomale je pripojenie na samotny IMAP/POP server, ktoremu trva
nacitanie zlozky dlho.

Ale pouzitie MySQL ako "cache" u mna vyraduje vas "webmail" z kategorie webmailov. Webmaily
su podla mojho nazory webove aplikacie priamo pristupujuce k mailovemu servru pre nacitanie
zoznamu mailovych sprav, ako aj k samotnej sprave.
Ako by sa zachoval vas webmail v pripade IMAP servru, ktoremu presuniem nejaku spravu do inej
zlozky alebo presuniem zlozku niekde inde ? Co je vlastne ulozene vo vasej cache v MySQL  ?

Mimochodom, subjekt nevystihuje podstatu mailu (... alebo linux nie je pomaly). Vy ste mali
problemy s webmailom a nie s Linuxom. Povodnu diskusiu som ale necital, takze mozno ze mate
na tento subjekt dovod. ;-)

--
Frantisek Augusztin