X, Xfce a setxkbmap

Tosuja tosuja na post.cz
Středa Květen 25 13:56:22 CEST 2005

Zdravim,
ja pouzivam

setxkbmap -layout "us,cz_qwerty" -variant ",bksl" -option \
"grp:shift_toggle,grp:switch,grp_led:scroll"

s prepinanim stiskem obou shiftu. Zajimave je, ze kdyz (podle meho tytez)
volby napisu do XF86Configu, nefunguje to, jak ma (US only).

czsk je tusim "zastarala", trebaze je asi nejvyladenejsi...

Terminal - zkusila jste jiny? Ja stastne pouzivam multi-gnome-terminal,
ktery mi funguje dokonale.

A na konec - nekolikrat uz mi pochybely "ceske" znaky, ktere na
programatorske klavesnici nejsou (napr. umlaut), takze jsem byl stejne tak
nejak donucen mit beznou us a beznou ceskou klavesnici. Prepinani klavesnic
je snadne a ani nezdrzuje (mezi vsemi zkratkami ve Vimu...).

Hodne stesti,
Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klima