mach64 dri, x.org 6.8.2

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Květen 30 18:45:53 CEST 2005

Dne pondělí 30 května 2005 14:01 lyon napsal(a):
> A neni to nahodou ATI Rage? Mach 64 (ATI-264VT apod.) s maximem 2 MB
> pameti, ktere se vyrabely nekdo do roku '98, asi tezko umely akcelerovat
> 3D grafiku. Pokud vim, prvni akcelerovane ATIny byly 3D Charger a 3D
> Xpression, ktere uz mely ATI Rage chip.

"Rage" měly v názvu jak starší AGP grafiky, postavené na Mach64 (s max 8MB
RAM), tak novější na bázi Rage 128 (16 nebo 32MB RAM, existovala i verze se
dvěma R128 čipama a 64MB RAM), což byla úplně jiná třída.

Samotné karty na bázi Mach64 se dělaly dokonce i v ISA provedení, pak v PCI a
nakonec i v AGP. Nějaká evoluce tam zaručeně byla a nevím přesně jaká. Asi
dva roky zpátky jsem dri na AGP kartě s Mach64 rozcházel a něco to dělalo,
ale žádná sláva to nebyla.  Ono i 2D a xv bylo pomalé.

Ctirad