mach64 dri, x.org 6.8.2

lyon linux667 na centrum.cz
Pondělí Květen 30 17:06:48 CEST 2005

A neni ten "Vas" Mach64 nahodou Rage IIc? Imho, Mach64 byly pouze 2D
karty, ktere skoncily soucasne s prichodem prvnich akcelerovanych cipu
Rage, Rage II, Rage Pro, ktere byly pozdeji nasledovany podstatne
vymakanejsi Rage 128.

Jak rikam, jednu Mach64 z roku '97 jsem mel, karta se jmenovala ATI
Video Xpression a byla jedna z poslednich bez 3D akcelerace. Byl to ten
(temer) stejny cip, ktery se objevoval, jak sam rikate, v ISA i VLB
provedeni (jako naslednik Mach32). Mam zato, ze ATIny s akceleraci uz do
rodiny Mach64 (ATI-264xx) nepatri, prestoze v ruznych textech z XFree
jsou tam uvedeny spolecne s Rage akceleratory (tedy cipy ATI Rage3D).
Karty se 4 MB a vice pameti uz byly vsechny s Rage cipy, stejne tak AGP.

Radek