ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Listopad 19 10:07:20 CET 2005

Rekl bych, ze byste mohl nejprve zkusit pouzit wondershaper (coz je stejne
nadstavba HTB), cop by to udelalo. Teoreticky by mel jednim prikazem
zajistit, ze dostanou "vsichni aktivni stejne".