ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Listopad 19 13:53:27 CET 2005

On Sat, Nov 19, 2005 at 06:37:14AM +0100, Matysek wrote:
> Zdravim,
>
>  resim takovy nemili problem s jednim uzivatelem na siti, ktery je
Uz chapu, proc jsi se pod tento email nepodepsal. ja bych se pod nej
taky nepodepsal.

> notoricky "stahovac" a hrac, ktery velmi zprijemnuje zivot par lidem,
> kteri maji svou provatni mini sit, na ktere je naveseno 5 lidi + nas
> maly notorik. V soucanosti vypada jejich topologie takto:
> ADSL Router (ZyXel) - DHPC ----> 5 stanic + nas notorik :)
>
> Byt patrim do tohoto okruhu jen castecne, musim tento problem vyresit
> nejakym adekvatnim zpusobem a tim by bylo pristaveni vlastniho routeru
> tak, aby router prijimal spojeni s ADSL na ETH0, pricemz prvni okruh
> site by byl s vystupem na ETH1 a nas notorik by dostal ETH2.

Proc tak slozite? Staci
ADSL - ETH0,ETH1 - vsichni
a na eth1 napsat radek pro SFQ. Ten rozdeluje ferove sirku pasma.
Vulgarne receno: Jsi sam mas vsechno, jste dva, mate pulku, atd.

Az si s tim pohrajes, zkus HTB. Pro memeni v case je idealni cron ;).

-- Dalibor Straka