ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Listopad 19 14:22:54 CET 2005

> Proc tak slozite? Staci
> ADSL - ETH0,ETH1 - vsichni
> a na eth1 napsat radek pro SFQ. Ten rozdeluje ferove sirku pasma.

A kde mas ten radek? Tak ho sem napis :-)

> Vulgarne receno: Jsi sam mas vsechno, jste dva, mate pulku, atd.
>
> Az si s tim pohrajes, zkus HTB. Pro memeni v case je idealni cron ;).

Pred casem jsem tady resil, ze ADSL s agregaci 1:20 (Telecom ma i 1:50)
tezko muze garantovat 100% nominalu a ze to spise bude litat od 40% do 80%,
jeste si myslite, ze HTB je vhodne pro tento ucel?

Ja fakt nevim, jen se ptam.