format disku nejde! Ze by moc velky disk?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Říjen 2 09:19:03 CEST 2005

Oqak napsal(a):

> se z toho asi po... Jak ten disk teda mam pripojit?
>
> Jediny co jsem zjistil je ze cim mensi dam naformatovat partition, tim
> pozdeji to zbuchne!
>
> Navic mi nejde rozbehat zadny ext3fs driver pod Woknama.

To bouchne pod windows ?

Normální problém s velkým diskem - pod win se musí povolit podpora
velkých disků v registrech.

Jinak pokud ho chcete používat pod linuxem skuste přemazat začátek disku
nulama a vytvořit znovu oddíl nástroji pro linux ty by neměly mět
problémy ovšem ještě předtím si skontrolujte zda jádro detekovalo
správně jeho velikost.

Jinak skuste si přečíst něco o geometrii disků zde:

http://www.abclinuxu.cz/clanky/jaderne-noviny/jaderne-noviny-265

zda nemáte nějaký problém že tam nějaký program zapsal špatnou velikost
a tím pádem to potom krachne.

|    ICQ    179223500                    |

Milenci si rozumějí lépe, když mlčí.
		-- Anton Pavlovič Čechov