SATA, sw raid a prechod_2.4_->_2. 6

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 13 13:50:24 CEST 2005

On Thu, 13 Oct 2005, Miroslav Suchy wrote:
> Mozna (urcite!) to neni ta nejspravnejsi cesta, ale po pokusech s
> editaci mdadm.conf

No ja nevim, jednak moc nerozumim tomu, proc vam novy kernel+initrd nasel
degradovane pole a nenasel cele, druhak se mi to zda takove dost zmatene.

Pokud jsem pochopil indicie z predchozich prispevku v threadu, tak
kernelova autodetekce se v pripade puvodniho tazatele nekona a konat
nebude (distribucni kernel).

Tedy bych zvolil jednu z moznosti

1) editovat mdadm.conf a vyrobit pro novy kernel initrd tak, aby to pole
spravne nasel a nahodil

2) vyhodit z pole jeden disk, nastavit cely system tak, aby bootoval a
pouzival jen tu jednu polovinu, upgradovat kernel a pak zacit resit, jak z
toho opet udelat raid1

3) nechat si to udelat od nekoho, kdo tomu rozumi

-- Honza Houstek