Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Říjen 18 16:25:20 CEST 2005

Tomáš Krbec napsal(a):
> Všechno vedle jak ta jedle.
> To s tím modprobe nvidia jsem psal jenom kvůli tomu, že není problém s udev.
> Selinux je zakázán.
> Prostě dám startx a potom už funguje jenom reset.
> Distribuční jádro (to nejnovější pro FC4) plus ovladače z livna.org.
> Ale stejně se to chová i s vlastním zkompilovaným kernelem a ovladači
> přímo z nvidie.
> Vím, že kdysi to mělo souvislost s tím, že se nesnášejí nvidia
> ovladače s framebufferem v kernelu.

FB nepoužívám není třeba jak používáte X ka (k čemu v X si nastavím jaké
chci rozlišení)

Jinak FC4 jádro distribuční:

2.6.13-1.1526_FC4 #1 Wed Sep 28 19:15:10 EDT 2005 i686 athlon i386 GNU/Linux

Grafika GF4 ovladače:

NVRM version: NVIDIA Linux x86 NVIDIA Kernel Module  1.0-7676  Fri Jul
29 12:58:54 PDT 2005
GCC version:  gcc version 4.0.1 20050727 (Red Hat 4.0.1-5)

Instalovaný z run souboru od nvidie.

Vše bez problémů už do verze FC1 pouze byly problémy při přechodu mezi
jádry 2.4.x a 2.6.x kdy se musely ty ovladače upravit než to u nvidie
opravily.

|    ICQ    179223500                    |

	Lady Felmetová na okamžik ztratila řeč. Mimochodem, něco
takového se jí stávalo tak zřídka, že by stálo za to zaznačit to do
stoletého kalendáře.
		-- T. Pratchett: Soudné sestry