[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 14:05:51 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005 10:04:34 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.

>  xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:

^...toto je taky dobrá "hlavička". :)

>       Mimochodem a proč by měl? To je nějaká norma? To, že to někoho
>  napadlo že je to dobrý nápad a spousta jiných to dělá jiným způsobem je
>  snad můj problém? Nebo Vy s tím máte problém?

        Ano, mám s tím problém - rozbíjí mi to vlákna. Očividně to vadí i
mému nntp serveru, který pak neumí najít původní příspěvek. Zřejmě je ale
už nntp obsolete a měl bych asi zkusit najít nějaký MUA - ach jo. :/

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860