[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 15:01:26 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005 12:34:36 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	3/4 věcí, které jste zmiňoval jsou out-of-date nebo lež - ale hlavně
>  že se umíte strefovat a hlavně nejste evidentně schopen toho klienta
>  konfigurovat...:-)

	:) Tak si to probereme, budu rád, když mi řeknete, u kterých bodů
konkrétně lžu, u kterých jsem out-of-date, a u kterých neumím Outlook
konfigurovat:

- NNTP (ok není to pošta, bavíme se o MUA)
- aby se odeslaná pošta zařadila do "Sent" na serveru, ne do "Odeslaná pošta"
  na localu (IMAP)
- podporu pro offline IMAP jinou, než že v každé složce zvlášť označím zprávy
  pro stažení a pak je stáhnu přes Shift-F9
- RSS (ok, to s poštou taky nesouvisí)
- správné "dešifrování" e-mail adresy, pokud je ve jménu čárka,
- rozumnou podporu více SMTP serverů

>  	To měl být ftip?

	Ne. Doslova prahnu po popisu nějaké grouwarové funkce, kterou má
zázračný Outlook ve spojení s jakýmkoli serverem, a kterou serverbox neumí.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860