[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 20 15:04:32 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Sorry, ale zopakujte si desetkrát, co akronym RFC znamená a pak mi
> vykládejte o standardech

Ze se to nejak historicky jmenuje nic nemeni na tom, ze to je norma,
kterou je velmi zahodno dodrzovat. Navic statut citovaneho RFC 2822 je
sice zatim "proposed standard" (bezi jeste nejaky posledni timeout),
zatimco starsi dokument RFC 822 (ve kterem se sice ne tak podrobne, ale
presto o In-Reply-To a References pise) ma statut standardu a najdete ho
nejen jako dokument RFC, ale tez jako STD 11 (nebude dlouho trvat a STD 11
bude odkazovat prave na RFC 2822).

> A zrovna tomto případě je SHOULD na místě a jeho plnění je přesně v
> intencích, jak má ve zmíněném RFC definováno... až to bude MUST, můžeme
> se bavit o neschopnosti... nebo v okamžiku, kdy výrobce toho MUA bude
> deklarovat shodu s tímto RFC (ale nikoli normou)

Zrejme vas poznamka o uchylce vaseho milovaneho programu natolik
rozohnila, ze ani nectete, co vam kdo pise. Ja jsem zrovna chybejici
References Outlooku nikde nevycital (pouze jsem vyjadril zajem o ty
dobre duvody, ze kterych se od toho SHOULD jeho tvurci odchylili).

-- Honza Houstek