[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 14:17:49 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005 10:36:19 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	Pokud je to parodie na MUA, copak to neumí?:-)

	Jejej, toho by se našlo. :) NNTP, rozumnou podporu IMAP, aby se
odeslaná pošta zařadila do "Sent" na serveru, ne do "Odeslaná pošta" na
localu, podporu pro offline IMAP jinou, než že v každé složce zvlášť
označím zprávy pro stažení a pak je stáhnu přes Shift-F9, RSS, správné
"dešifrování" e-mail adresy, pokud je ve jménu čárka, rozumnou podporu
více SMTP serverů. No víc mě toho momentálně nenapadá, ale určitě jsem
ještě neskončil. :)

>  	Asi Vás překvapím, ale můžete mi jmenovat komerční GroupWare systém,
>  který se s těmi RFC takto přesně zalamuje, resp. vůbec je takto ctí, aby
>  plnil co je SHOULD?

	Solnet serverbox? (To nemyslím jako reklamu, ale jako fakt.)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860