[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 20 14:34:36 CEST 2005

xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> označím zprávy pro stažení a pak je stáhnu přes Shift-F9, RSS, správné

	Co má společného RSS s e-mailem?

> "dešifrování" e-mail adresy, pokud je ve jménu čárka, rozumnou podporu
> více SMTP serverů. No víc mě toho momentálně nenapadá, ale určitě
> jsem ještě neskončil. :)

	3/4 věcí, které jste zmiňoval jsou out-of-date nebo lež - ale hlavně
že se umíte strefovat a hlavně nejste evidentně schopen toho klienta
konfigurovat...:-)

> 	Solnet serverbox? (To nemyslím jako reklamu, ale jako fakt.)

	To měl být ftip?

PS: Už toho prosím zanechme, další debata nemá smysl...