Výběrové řízení - státní samospráva

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Září 21 15:58:24 CEST 2005

Roman Fordinal wrote:

> Na Slovensku je take vyberove konanie ktore vopred vlastne vylucuje
> dalsich uchadzacov na zaklade podmienok neplatne.
> Nemoze sa napriklad spravit vyberove konanie medzi dvoma firmami
> Microsoft a Red Hat kde podmienkou je softwarovy balik Microsoft
> Office, etc...
> Nedavno sa nieco podobne stalo ale s vyberovym konanim ohladne
> kupy automobilov.

Tohle je ale přece o něčem trošku jiném... Oni poptávají produkt M$
Windows... A to mi může přece dodat kdokoliv ne?

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539