Re: Výběrové řízení - státní samospráva - LONG

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 21 23:10:14 CEST 2005

> Dobrý den,
>
> možná tomu trochu rozumím tak zkusím uvést co je na tom špatně.
> principem veřejné zakázky je získat co nejlevněji požadovaný výsledek.
> Výsledkem je pak náplň činnosti toho či kterého poptávajícího, nebo
> nějaká věc, či dílo. Jsem-li úředníkem v kanceláři, státním orgánem
> apod. je mou povinností zajišťovat výkon činností, které mi ukládá
> zákon. za tím účelem musím:
> - psát dopisy
> - psát a přijímat emaily
> - tisknout
> [...]
Nechci se zastavat Mrkvosoftu ani statnich uredniku, ale kdybych ja mel ve
firme 200 pocitacu s WindowsXP-Pro a kupoval dalsich 10, tak budu samozrejme
pozadovat WinXP-Pro. A naopak.
Pokud bych mel ve firme 200 pocitacu se SuSE Linux 10 ... tak budu pozadovat
SuSE Linux 10 a nesmi mi do baraku RedHat, Mandrake, ani SuSE 11.
A jen tak mimochodem, ono i na tech Widlich mohou v budoucnu (nebo mozna uz
ted) provozovat OOo nebo 602Suite ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz