OT: problem s phpmyadminem

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Září 25 17:23:01 CEST 2005

> Nevyhodí to náhodou cosi o SIGSEGV do logu? :-)

*** nejsem ted u toho serveru, ale podivam se :-).

> Pokud je jen v phpMyAdminovi, tak můžeš zkusit použít php modul mysqli
> místo mysql (stačí nastavit v konfiguraci, pokud ho máš zakompilovaný).

***nezakompiloval, neb jsem netusil, o co vlastne jde, podivam se na to,
jestli se mohu zeptat zde, o co vlastne jde? :-)

> Pokud je verze API jiná, tak je něco špatně :-). Máš devel soubory por
> MySQL pro stejnou verzi jako máš knihovny?

*** uz jsem to kontroloval x-krat, php sice kompiluji  na jinem linux
serveru, nez pak bezi, ale balicky jsou tam shodne. Devel knihovny mysql
odpovidaji zbytku, to jsem si jist a pri kompilaci saha kompilator do
spravne slozky, coz je pak videt i v phpinfo. S tou verzi API mi to neni
jasne, distribucni php 4.3.3, ktere chodi v pohode (ale neprekladal jsem
je) ma verzi API take jinou, nez je verze MySQL.

Zatim diky
Jan Povolny