OT: platba za verejnou ip

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pondělí Srpen 7 14:05:51 CEST 2006

> 200,- Kc/mesic.
> rekli ze je
>
> Ve chvili, kdy UPC rekne, ze neplatite za verejnou ip primo,
> ale za sluzby s ni spojene. Napriklad zadani do jejich
> systemu a nasledne kazdomesicni oprasovani.
>
> Je pravda, ze u jednoho ISP jsem navrhl pevnou IP za 50Kc/mesicne.
> Nechci, aby ji meli lide, kteri nevedi proc ji chteji. Bezne
> desitky lidi denne volali "Nefunguje vam internet", protoze
> meli vira a zatizenou celou 256kbit linku spywarem ci
> replikaci vira. Od te doby, co jsou za natem, je situace
> [...]

Jen tak mezi nami devcaty. Tech 200Kc je za verejnou adresu nebo za to, ze je PEVNA = neni z DHCP? Protoze ja mam napriklad verejnou IP adresu od UPC a zadnych 200Kc neplatim. A mel jsem za to, ze od UPC dostane kazdy verejnou IP adresu. Tak by to znamenalo, ze tech 200Kc je za to, ze dostanete vzdycky stejnou a to mi prijde hooooodne drsny. Taky treba vzhledem k tomu, ze uz mam rok od UPC stejnou IP adresu. :-)

TNX