KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Středa Srpen 9 07:37:08 CEST 2006

> Tady spis jde o to, ze zakaznici nemaji o ipv6 zajem. Kdyz prijdete do trochu vetsi firmy a
> reknete, ze nabidnete ipv6, tak se vam vysmeji, protoze nemaji potrebu se do
> toho hrabat. maji svuj firewall, NAT a vnitrni sit, tak neni potreba neco
> menit. ve vetsine firem se stejne pouziva tak web, mail a VPN, zbytek jsou interni
> aplikace, ktere nechodi pres providera ven.
> Male firmy ani nevi, co IP je, takze pro ne je to prast jako uhod.
> A par domacich nadsencu za to proste nestoji, je mi lito.
>
> Proste zprovoznovat sluzbu, o kterou neni zajem, nema pro nas smysl, kdyz
> [...]

presne ...

Ja jen chtel aby si vsichni kdo placou, že nikdo nedodava ipv6
uvedomili, že přechod je v současné situaci
  - drahý pokus se (a ted mene opravte) technologií stále procházející
vývojem a hlavně s nejistým koncem

To si prostě můžou dovolit IT oddělení na univerzitě (vezmou to jako
výzkumný ůkol), ale ne firma která používá IT pro řízení provozu ...

    Petr Klíma