KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Srpen 9 10:35:05 CEST 2006

Hola!

> 1. zalamujte radky, spatne se to po Vas cte.

(Kdyz uz jsme u toho, psani kazdeho druheho slova velkymi pismenky take
neni zrovna vzorem sitove etikety ;) )

> 4. K DOS systemum ... Nevidím důvod proč vyhazovat cca 30 PC s 3(4)86
> procesorem, rád je používám jako terminály a na 4 MB RAM s linuxem taky
> moc nepochodim

Ale kdez, da to sice trochu prace, ale pochodite. Konec koncu jeden
takovy mi doma stale beha k plne spokojenosti jako print-server.

[...]

> A pokud v Hypernově nenajdete svůj oblíbený MADETA výrobek,

Ej, cestino, cestino...

				Preji pekny den
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/