KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Petr Klima klima na thenet.ch
Středa Srpen 9 11:24:10 CEST 2006

Hezky plamenny den,

Pavel Janoušek wrote:

> 	Nebo taktéž zcela zdarma... záležína úhlu poledu..:-)

==> IP telefon (hardwarovy) zdarma nesezenete. A zivit drahe a velke PC
jenom kvuli telefonovani taky neni uplne idealni :-)

> 	Ty důvody jsou spíše politické a takovouto firmu neřídí nikdy technokrati...

==> Technokrati uz by davno na ipv6 presli... Osobne bych tipoval, ze
prave proto, ze firmy neridi technokrati, vyuzivaji stale ipv4. Rekl
bych, ze zadny manazer nebude prilis ochotny cpat statisice (miliony?) v
materialu a casu lidi do kompletniho prekopani site, pokud ho
nepresvedcite, ze je to nutne. A ono se presvedcuje tezko bez padnych
argumentu.

> 	To není argument pro debatu, o které tu jde... DB výkon je buď nehorázně drahý a nebo ho není nikdy dost... pravda, často je taky ERP apod. neskutečně rozežraný i když by nemusel... ale kdo se v těch molochách má dnes KOMPLEXNĚ vyznat, když každý modul tvoří jiná skupina...:-)

==> V teto debate jde jeste o nejake argumenty? Mne tak trosku prislo,
ze uz jste zpet u klacku a inzultovani oponenta :-)

Tosuja
--
 Petr Klima

 TheNet-Internet Services AG,