Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Únor 8 10:05:49 CET 2006

On Tue, 7 Feb 2006 19:50:31 GMT, Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> wrote:

>  a) Live a Audigy1 moc nesplňují bod 1, ale zase to stojí pár korun, za
>  které normální kartu nekoupíte

Dost záleží na datu výroby. Creative je totiž docela mistr v prodávání
různých karet pod stejným jménem. Současný Live! už má s tím původním
společný jenom konektor do PCI.

Jak jde čas, tak postupně snižují kvalitu (zejména převodníků) a taky cenu.
Já mám třeba Live! ještě z doby, kdy stál okolo 2000, hraje fakt dobře. Teď
jsem si koupil do druhého PC po dobrých zkušenostech taky Live! a je to
kompletně jiná karta - jinak vypadá, hraje dost hůř, je poskládaná z jiných
součástek a ovladače pro Windows nejsou kompatibilní...

Creative prostě potřebuje prodat hráčům každé dva roky novou zvukovku...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860