Vlastni el. podpis

Sv. Patrick sv.patrick na seznam.cz
Středa Únor 8 13:15:56 CET 2006

Dobrý den,

ale vzdyt ja jsem napsal, v cem mam konkretni problem. Problem je v
tom, ze mi IE ten vytvoreny certifikat naimportuje do zalozky Ostatni
uzivatele misto do Osobni.

Nechapu, proc me osocujete, ze neumim cist apod. Na vasem odkazu jsou
sice certificates.txt, ale ten se odkazuje na ca.txt (v pripade
pouziti CA) a ten tam neni apod. A uz vubec tam neni nic o importu do
IE, proto se ptam tady na prakticke zkusenosti.

Patrick