Vlastni el. podpis

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 8 13:29:11 CET 2006

Sv. Patrick <mailto:sv.patrick na seznam.cz> wrote:
> ale vzdyt ja jsem napsal, v cem mam konkretni problem. Problem je v
> tom, ze mi IE ten vytvoreny certifikat naimportuje do zalozky Ostatni
> uzivatele misto do Osobni.

	Asi oba čteme jinak, ale já vidím, že Váš dotaz (viz
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/247343.html) zněl takto:

<cite>
Udelal jsem si CA pres openssl, ale ted se mi
nedari vytvorit spravny certifikat, ktery by se mi naimportoval do IE.
Nedelal uz nekdo neco takoveho, kdo by me nakopnul spravnym smerem?
</cite>

	A na mnou zmíněném odkazu, přesněji
http://www.openssl.org/docs/HOWTO/certificates.txt naleznete sekci 5, kde
PKCS12 máte uvedeno... stačí jen řádně vnímat rady a číst pořádně nabídnuté
dokumentace... vím, spoustě lidí to dělá potíže a přijde jim jednodušší
zneužívat tuto konferenci jako hot-line...:-(