ADSL modem

Oqak node.ch na centrum.cz
Středa Únor 22 03:44:34 CET 2006

DLINK 362T za cca 1170 Kč.

> Ano, existuje a neni tak drahy. Dlink DSL-360T. Zkuste si tento
> retezec najit v archivu konference linux na linux.cz. Psal jsem sem
> o jeho problemech, ale uz je mam ke sve spokojenosti vyresene u
> dvou kamaradu a jede k naproste spokojenosti.

Na Vas prispevek z 24.11.2004 :) jsem narazil (i na abclinuxu), ale ten z
brezna 2005, ve kterem popisujete jak zprovoznit ssh a spol (o coz se mi
jedna) mi unikl. Diky za pripomenuti. Druha varianta modemu, na ktery
koukam je Alcatel SpeedTouch 510 (na ktery jste take nasel par kladnych
odkazu na konferenci)

Mirek Zidek