Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Únor 28 13:22:15 CET 2006

Jan Kasprzak píše v Út 28. 02. 2006 v 13:09 +0100:

> : > Coz u konference linux@ zrovna neni mozne protoze kdyz neprijimate zpravy
> : > list Vas odhlasi.
> :
> : Opravdu tak cini pri libovolne chybe? Pokud ano, asi by stalo za to list
> : server upravit, aby to nedelal.
>
> 	Jo, bohuzel. Ano, v tomto smyslu je ezmlm nahouby. Pokud se mu vrati
> odeslana zprava, povazuje to za problem u prijemce, a po nejake dobe
> se snazi zjistit, jestli ta adresa skutecne zije pomoci testovaci zpravy.
>
> 	Hmm, jak toto vlastne resi jini? Pokud vim, mailman mi posila
> [...]

ja *myslim*, ze mailman odhlasuje lidi, pokud se jim nepodari dorucit
tri zpravy. Jestli jsou tam nejake casove prodlevy nebo tak, to nevim,
protoze mailmana pouzivame tak jednou tydne a vzdy po trech odeslanych
mailech (po trech tydnech) pak ve velkem cisti seznam prihlasenych.

Petr