VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Červen 12 13:24:54 CEST 2006

Michal Kubecek <mailto:mike na mk-sys.cz> wrote:
> úplně jiného než výměna karty za lepší (konkrétně lepší návrh pravidel
> netfilteru) a naopak ta výměna karty za lepší nepomohla ani trochu.

	No to je sice pravda, ale nikdo doposud nezodpověděl otázku, kam se
díky tomuto zásahu podělo (= zmizelo) to množství obsluhovaných přerušení...
- věřím, že i Vy budete dalek říkat, že to bylo "optimalizací" firewallových
pravidel a podobných věcí... Takže tazatel provedl více operací, kterými se
zde nepochlubil, protože ta jediná (optimalizace iptables) nemohla mít tyto
symptomy a už vůbec ne dané řešení vedoucí k úspěšnému řešení.

> Podle mé zkušenosti to není zdaleka ojedinělý příklad, naopak se s tím
> v praxi setkávám častěji než se situacemi, kdy je problémem Realtek.

	Pokud uživatel popsal situaci tak jak popsal, v 99% případů, kdy
jsem asistoval to byl "problém Realtek" - je více než pravděpodobné, že se
naše zkušenosti odlišují - proto dle svého nejlepšího vědomí i svědomí jsem
poradil jak nejlépe jsem uměl (*).

(*) Ano jsem snob a místo karty za cca 450,- Kč jsem ochoten investovat do
karty za cca 1.000,- Kč a vím proč...:-) (ceny jsou uváděny bez DPH)