VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Pondělí Červen 12 14:07:18 CEST 2006

On Mon, 12 Jun 2006, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	No to je sice pravda, ale nikdo doposud nezodpověděl otázku, kam se
> díky tomuto zásahu podělo (= zmizelo) to množství obsluhovaných přerušení...

Schválně jsem si to přečetl znova a nikde nebyla žádná informace o
*množství* přerušení. Tazatel se pouze zmínil, že nejvíc procesoru žere
ksoftirqd, ale z toho nevyplývá, že těch přerušení bylo hodně. Klidně jich
mohlo být málo, ale zpracování každého zabralo mnoho času -- což je přesně
situace, která nastává, když se CPU musí pro každý paket prohrabávat
nadměrným množstvím pravidel (ať už pro firewalling nebo pro shaping).
Tím samozřejmě neříkám, že hardware si nemohl přiložit své polínko...