VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Červen 12 14:40:49 CEST 2006

Dobrý den/ahoj
se zájmem čtu vaši debatu ohledně Eth karet a čipů.
Mám totiž "problém": potřebuji udělat z PC router s více rozhraními (
čti více než 6). Kterou z těchto karet byste mohli doporučit/máte s
nimi dobrou či špatnou zkušenost?

http://asm.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=86523     realtek
8100/8139D
http://www.i4shop.net/cz/iObchod/Catalog.asp?ca=1630&it=9447    VIA ???

http://dlink.mironet.cz/dlink-dfe580tx-sit-serverova-karta-4-x-10100-
mbps-rj45+dp37053/

Nebo víte i o dalších vhodných víceportových kartách s ohledem na výkon
a zátěž CPU?

předem díky

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705

Cituji z emailu od Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>:

> [...]
> *množství* přerušení. Tazatel se pouze zmínil, že nejvíc procesoru
> žere
> ksoftirqd, ale z toho nevyplývá, že těch přerušení bylo hodně. Klidně
> jich
> mohlo být málo, ale zpracování každého zabralo mnoho času -- což je
> přesně
> situace, která nastává, když se CPU musí pro každý paket
> prohrabávat
> nadměrným množstvím pravidel (ať už pro firewalling nebo pro
> shaping).
> Tím samozřejmě neříkám, že hardware si nemohl přiložit své

."