dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 16 09:24:05 CEST 2006

On Fri, 16 Jun 2006, Michal Rybarik wrote:

> Povedzme to tak ze ISC je proste sikovny a aj sam spravne uhadne z
> ktoreho subnetu sa ma IPcka pridelit.

> Subnety su tam kvoli logickemu rozcleneniu. Subnet je jednoznacne
> definovany adresou siete a maskou, preto je tam maska. A maska sa
> zaroven pouzije aj na nastavenie masky na zariadeni, ktore ziskava IPcku
> z DHCP.
>
> M.R.

Diky za pomoc, myslim ze uz je mi to jasnejsi. Skoda ze k tomu neni nikde
takovy komplexni priklad v readme.

Jeste bych mel takovy dotaz ktery uz moc nesouvisi s dhcp ale spis s
kernelem. Kdyz budu mit interfejs eth0 a na nem nasazeny ip adresy
5.5.1.1 , 5.5.2.1, 5.5.3.1 a tenhle interfejs prijme dhcp request,
z ktere ip adresy bude prijat z pohledu dhcp serveru ?

Mam na mysli stav kdy dhcp server ma jeden eth port ve fyzicke siti
a na te siti jsou tri logicke IP subnety, kazdy ma svoji gateway.
Na dhcp serveru je muzu popsat tremi ruznymi subnety, nicmene v prvni
fazi kdy PC posila DHCP request asi nemam moc sanci rozlisit do ktereho
ma byt zarazen ? Tahle situace asi nema reseni ?

S pozdravem