ukazkove zdrojaky

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Březen 6 22:58:49 CET 2006

Ahoj!

> 	Ja si myslim ze prave ty samostatne radky muzou mnohdy ztezovat
> citelnost (na obrazovku se toho nevejde tolik, atd).

S tim souhlasim, na druhou stranu si ale na zavorkach na samostatnych
radcich pochvaluji, ze se pak na program umim podivat tak, ze vidim
jenom strukturu zavorek, coz u "kernighanovskeho" zavorkovani nesvedu.
Videt strukturu bloku je sice podobne, ale pak se clovek necha strasne
snadno zmast zapomenutou zavorkou, ktere si nevsimne.

Alespon pro sve osobni projekty jsem po delsi dobe zkonveroval k necemu
blizkemu spise GNU Coding Standards (byt s mnoha drobnymi odchylkami),
i kdyz Linusuv styl se mi cte temer stejne dobre. GCS preferuji asi
hlavne proto, ze mam ve zvyku psat pomerne hluboko zanorene struktury
a jeste tu a tam doprava pripsat komentar, na coz je indent width 8
vrazedna.

(Zvlastni ale je, ze se mi vyrazne neosvedcilo pouzivat temer libovolny
druh syntax highlightingu ... obravene zdrojaky se mi vetsinou ctou
vyrazne pomaleji, mozna je to tim, ze ocni cocka ma pro ruzne barvy
mirne odlisny index lomu, takze neumim zaostrit na dve barvy soucasne,
abych videl i sva malickata pismenka dost ostre. Nijak mi to ale nevadi,
po par letech treninku z textu klicova slova vystupuji dost ostre
i bez obarveni :) )

				Dobrou noc
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Q: How to start hacking Linux?  A: vi /boot/vmlinuz