FC5?

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Březen 23 16:53:02 CET 2006

On Thu, Mar 23, 2006 at 04:18:04PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Kolega to možná nazval špatně - ona historická asociace s DLL hell
> není zcela náhodná... nicméně určitě Karle víš, že vezmu-li instalaci RedHat
> ES 3, poté dám rpm -F na i386_update, tak to nejenom že nezaktualizuje

 Nevim. Pouzivam "yum" a opravdu prilezitostne up2date na serveru s
 RHEL4. Na problem se dependencema jsem nenarazil. Vazne.. Ja jsem
 pochopil "dependence hell" jako nechut k tomu ze kdyz dam nainstaluj
 "A" tak on jeste nainstaluje "B,C,D..N". Pokud je nekde nejaka blba
 dependence tak je to chyba, ale urcite bych to nenazval systemovym
 problemem nejake distribuce.

> 	Tak a přesně toto je věc, za kterou se nám debianisti od začátku
> existence těchto dvou distribucí pořád smějí a proč naprosto nemohou
> pochopit "výhody" toho super RPM systému oproti DEBu... (a to říkám s plným
> vědomím toho, že mi debian nikdy k srdci nepřirostl a jeho systém balíků
> nemám rád). Prostě to vezmi jako fakt, s kterým by měl RedHat něco udělat
> (třeba tvým prostřednictvím), protože tato výhrada Debianu vůči RPM je dle

 Ale ja proste nekolik let (5?) pouzival na debianu "agt-get" a ted
 misto toho ve FC na radku pisu "yum" a nenasel jsem v tom rozdil.
 (Jedine snad na pocatku kdy byl yum hodne unstable tak jsem pouzival
 i na rpm apt-get). Co je rozdil, tak leda to, ze uzivatele debianu se
 z podobneho zpusobu update mohou radovat dele nez uzivatele FC.

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>