Re: Jak vytvořit UDF ma DVD-RAM (kompatibilní s MS Win)

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Březen 28 15:28:09 CEST 2006

2006/3/28, Miroslav BENES <miroslav_benes na zdas.cz>:
> Přeji krásný den !
>
> Otázka : Jakým způsobem se dá naformátovat médium (DVD-RAM) souborovým
> systémem UDF tak, aby bylo bez problémů použitelné i v MS Win ?
>

> Předem děkuji za nápady.

No já bych se pokusil postupovat obráceně. Nero, přicházející s DVD
vypalovačkou umožňuje instalovat program InCD, který umí naformátovat
DVD-RAM na UDF. InCD běží jako rádoby servis, čili se potom k DVD-RAM
dá přistupovat jako k disketě nebo hdd, prostě se nemusí spouštět
extra vpalovací SW. Takže bych DVD naformátoval na windoze. Mám dojem,
že na linuxu to potom půjde používat taky.
Taky mne překvapilo, že DVD-RAM se prodávají naformátované, přišel
jsem na to, když jsem médium vybalil a vrazil do linuxu a ono
fungovalo, kdežto s windoze byl problém :-)

--
S pozdravem
Tomáš Krbec