Defragmentace Windows partition pres Linux.

Václav Štěpán w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Listopad 1 20:21:09 CET 2006

Pavel Vedral napsal(a):
> Zdravim vsechny,
>
> Mam disk FAT32, na kterem jsou Windows XP s katastrofalni fragmentaci.
> Zkouseli jste nekdo nekdy primontovat neco takoveho na Linux, tarem to
> nekam vykopirovat, smazat a tarem zase nacist zpatky? Vzhledem k
> moznostem , ktere mam a neefektivite me znamych MS defragmentatoru mi to
> prijde jako ucinna metoda defragmentace, ale nemam s tim zkusenost, tak
> se ptam.

Tak ovsem ztratite umisteni ,,nepremistitelnych'' bloku a nektere
aplikace se nasledne slozi (resp. budou chtit treba znova licencni klic).

Pro disk s daty a ne s programy je to ovsem asi jedno.

Vaclav Stepan