Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Listopad 7 14:51:17 CET 2006

Petr Šobáň wrote:

> Instaloval jsem na stejnou desku viz:
>
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/zakladni-desky/socket-am2/asus-m2npv-vm
>
> FC6 Test3 (ted je tam už oficiální FC6) jediné co jsem musel udělat
> jádru předat parametr noapic jinak to panikařilo.
>
> A ještě jeden problém deska se chovala nestabilně jednou to spadlo na
> RAM podruhé na HD při zátěži atd.....
>
> Přišel jsem na to že si asi BIOS nerozumí s HW ani nový bios to
> nevyřešil, vyřešilo to až ruční nastavení frekvence CPU, násobiče,
> napájení RAM a ruční nastavení časování RAM.
>
> Prostě auto nějak nefungovalo a bios asi provedl nějaké optimalizace
> [...]
Ja mam podobne potize se stejnou deskou s Windows XP Home, ale Memtest86
ani po dvou dnech behu nic nenasel a kdyz jsem pres noc nechal bezet dve
instance (dualcore) Prime95 tak to zadne potize nehlasilo.

Myslel jsem si, ze to bude ve Windowsech a ze se to casem Microsoft
nejak spravi.

Tot moje zkusenost s touhle deskou - Linux jsem tam nedaval.

Libor