Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 7 16:54:40 CET 2006

Libor Chocholaty napsal(a):

> Ja mam podobne potize se stejnou deskou s Windows XP Home, ale Memtest86
> ani po dvou dnech behu nic nenasel a kdyz jsem pres noc nechal bezet dve
> instance (dualcore) Prime95 tak to zadne potize nehlasilo.
>
> Myslel jsem si, ze to bude ve Windowsech a ze se to casem Microsoft
> nejak spravi.
>
> Tot moje zkusenost s touhle deskou - Linux jsem tam nedaval.
>
> Libor

Mě taky memtest nic nenašel ale překlad jádra náhodně padal.

Udajně se starým biosem blbne sata řadič (nemám skušenost zatím tam mám
PATA disky) opravuje to novější bios na stránce výrobce.

A i ten nový bios s auto nefunguje, prostě musím nastavit ručně FSB,
násobič CPU a na stejné stránce jsem nastavil i napájení RAM místo auto
na hodnotu napevno (stejně to povolilo pouze to co paměti potřebují).

A u nastavení časování ram jsem nastavil 800MHz a 5-5-5-12 2T (paměti
mají podle dokumentace mít v čipu nastavené 800MHz a 5-5-5-15 ale mají
šlapat na 5-5-5-12).

A najednou přestal překlad jádra padat.

Prostě podle mě je tam někde v nastavení při auto nějaká špatná detekce
a pak to asi nastaví někde nějakou blbost i když bios hlásí vše OK a
pokud CPU nepracuje naplno (jak se sníží kmitočet) tak je to OK ale jak
se CPU přepne na maximum tak tam někde něco zahapruje a začne to asi
chybovat.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	Těpic se podíval, co má vlastně na vidličce. V království byly
mořské pochoutky neznámé a to, co měl na vidličce, mělo příliš mnoho
končetin a přísavek, než aby se mu to zamlouvalo. Nesmírně opatrně
nadzvedl vařený vinný list a byl by přísahal, že zahlédl, jak se něco
ukrylo pod olivou. Aha, tak to je další věc, kterou si musí pamatovat.
Efebané dělají víno ze všeho, co se jim podaří nalít do kbelíku, a jedí
všechno, co z něj neuteče.
		-- T. Pratchett: Pyramidy