Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Listopad 7 22:21:10 CET 2006

Petr Šobáň wrote:

> Mě taky memtest nic nenašel ale překlad jádra náhodně padal.
>
> Udajně se starým biosem blbne sata řadič (nemám skušenost zatím tam mám
> PATA disky) opravuje to novější bios na stránce výrobce.

Ja jsem tam daval BIOS nedavno aktualni 0405. SATA nepouzivam.
> A i ten nový bios s auto nefunguje, prostě musím nastavit ručně FSB,
> násobič CPU a na stejné stránce jsem nastavil i napájení RAM místo auto
> na hodnotu napevno (stejně to povolilo pouze to co paměti potřebují).

Hmm, to me desi.
> A u nastavení časování ram jsem nastavil 800MHz a 5-5-5-12 2T (paměti
> mají podle dokumentace mít v čipu nastavené 800MHz a 5-5-5-15 ale mají
> šlapat na 5-5-5-12).

Ja jsem tam dal nejaky Corsairy na 667 (maji psano max 675), takze to
nejede az na max.
> A najednou přestal překlad jádra padat.
>
> Prostě podle mě je tam někde v nastavení při auto nějaká špatná detekce
> a pak to asi nastaví někde nějakou blbost i když bios hlásí vše OK a
> pokud CPU nepracuje naplno (jak se sníží kmitočet) tak je to OK ale jak
> se CPU přepne na maximum tak tam někde něco zahapruje a začne to asi
> chybovat.

Hmm, tchan to bude muset sledovat a v pripade potizi mu to nastavim
taktez natvrdo.

Dik za tipy,
Libor