mencoder + titulky

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 7 18:15:33 CET 2006

Petr Tomasek napsal(a):

> Hmm.. jenze to bych nejakou v notebooku musel mit :-(

Skuste teda mrknout na http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/21143

Možná vám to pomůže ale jak na titulky vám neporadím.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	Těpic se podíval, co má vlastně na vidličce. V království byly
mořské pochoutky neznámé a to, co měl na vidličce, mělo příliš mnoho
končetin a přísavek, než aby se mu to zamlouvalo. Nesmírně opatrně
nadzvedl vařený vinný list a byl by přísahal, že zahlédl, jak se něco
ukrylo pod olivou. Aha, tak to je další věc, kterou si musí pamatovat.
Efebané dělají víno ze všeho, co se jim podaří nalít do kbelíku, a jedí
všechno, co z něj neuteče.
		-- T. Pratchett: Pyramidy