Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 7 23:00:26 CET 2006

Libor Chocholaty napsal(a):

> Ja jsem tam daval BIOS nedavno aktualni 0405. SATA nepouzivam.
>>
> Hmm, to me desi.

Není proč podle mě stačí nastavit pouze FSB na této stránce a napájení
ram na auto a i násobič na auto ale pro jistotu jsem tam dal natvrdo
parametry jistota je jistota. (Napájení i násobič to indikovalo vždy
správně) správně to nastavilo i FSB ovšem pak to blblo (bylo nestabilní).

> Ja jsem tam dal nejaky Corsairy na 667 (maji psano max 675), takze to
> nejede az na max.

Stejné paměti akorát na 800Mhz možná je to problém těchto pamětí.

http://www.corsairmemory.com/corsair/products/specs/TWIN2X1024A-6400.pdf

> Hmm, tchan to bude muset sledovat a v pripade potizi mu to nastavim
> taktez natvrdo.

Pod windows nové hry moc nepadaly, ale stará hra která načítávala hrozně
moc textur z HD padala jak hrušky.

> Dik za tipy,
> Libor

Než jsem na to přišel tak jsem s BIOSem dost zápasil neboť někdy to
vypadalo na problém RAM přitom memtest OK a jindy zase jako problém HD a
testy zase OK.

Vyměněny kabely k HD vyměněn zdroj za silnější jediné co nemám tak jiné RAM.

Je možné že je to problém RAM kdy je bios blbě nastaví, nejsou totiž v
podporovaných pamětech i když tam nějaké corsairy jsou.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Pověra je známkou slabomyslnosti.
		-- Cicero