Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 21 09:37:43 CET 2006

Petr Šobáň napsal(a):

> Není proč podle mě stačí nastavit pouze FSB na této stránce a napájení
> ram na auto a i násobič na auto ale pro jistotu jsem tam dal natvrdo
> parametry jistota je jistota. (Napájení i násobič to indikovalo vždy
> správně) správně to nastavilo i FSB ovšem pak to blblo (bylo nestabilní).

> Stejné paměti akorát na 800Mhz možná je to problém těchto pamětí.
>
> http://www.corsairmemory.com/corsair/products/specs/TWIN2X1024A-6400.pdf

> Pod windows nové hry moc nepadaly, ale stará hra která načítávala hrozně
> moc textur z HD padala jak hrušky.

> [...]

Jinak pro tu desku vyšel novější BIOS 0504 který moje problémy konečně
odstranil jak s časováním tak s acpi.

Viz: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/novy-bios-pro-m2npv-vm

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Vlastností lidského rozumu je, že snadno předpokládá větší řád a rovnováhu
ve věcech, než jaké tam skutečně nalézá. A ačkoli je v přírodě mnoho
jedinečného a mnoho sobě nerovného, vymýšlí si paralely, podobnosti a
vztahy, které neexistují.
		-- Bacon