Mate zkusenosti s instalaci Linuxu na AM2?

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Středa Listopad 8 17:00:38 CET 2006

Nějaké mám a ne moc dobré:
1) čipset via kt800 pro am2 není -> via kt890 - zkoušena deska asus m2v - na
opensuse 10.1 a sled 10 nenadetekoval disk. Příští týden tam půjde opensuse
10.2b s jádrem 2.6.18 - údajně dost oprav pro tento čipset - uvidíme.
2) čipset nforce (ze zoufalství, mám s ním obecně špatné zkušenosti) - msi
(typ teď zrovna nevím) - především problémy s hodinami. Nutno vypnout
opakování kláves, jinak nic nenapíši, po nějakém čase úprk hodin - minutu
zvládnou tak za 10-30 s. Problémy podobné i u další podobné desky, kterou se
nám podařilo vyměnit za ten asus...

V tuto chvíli bych kupoval 754, nebo 939 anebo nějaký intel. AM2 mám pro
nějaký čas po krk.
--
zdravím

Ing. Juraj Václavík