DSL modem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 30 01:37:56 CET 2006

"Vasek Stodulka" <xvasek na gmail.com> píše v diskusním příspěvku
news:slrnemqgr4.470.xvasek na localhost.localdomain...

> No, já mám u rodičů podobný modem a dá se na něj přihlásit přes telnet
> (jméno a heslo je stejné jako pro webový interface) a pak se to tam dá
> sestavit pomocí brctl apod. Blbé je, že filesystém je read only a
Zajimave, jen nevim jestli tam brctl najdu. Pres telnet jsem tam koukal take
a hloupe je, ze tam napriklad neni prikaz ls ;-) Co vypsal prikaz help uz si
ted z hlavy nepamatuju, nemam to tady.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz